BRILLiant!

Gick till optikern med de två bågar som jag trots massa provande inte kunde bestämma mig mellan. Tänkte fråga om jag fick låna hem dem ett par dagar till för att kunna bestämma mig och då fick jag svaret att jag får BÅDA paren till priset av ett inklusive anpassat glas i. Många tusenlappar mindre än vad jag hade väntat mig! Snacka om positiv överaskning! Jag lade undan båda bågarna och ska göra en synundersökning i morgon för att sedan beställa hem båda paren.

Det vänstra paret är svarta från RedGreen och de högra är i en grå nyans från SAND. Jag diggar båda och det blir kul att kunna variera framöver!

Som sagt - bortse från rufsigt hår och knappt sminkad feja... ;-)


Kommentarer
Tess

Vanilj! Min favvo just nu, så go o varm o mysig i blasket =).

2012-01-18 17:13:49
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0