Brownie goes blondie

Förra hösten var jag i behov av föränding och gick från ljushårig till brunett. Det tog dock inte många månader innan jag saknade det ljusa, men jag ville inte utsätta håret för fler blekningar då utan låta det vila. Nu är dock resan mot det blonda svallet påbörjad igen och jag slingar det lite i taget hos frisören för att vara snäll mot håret och få ett naturligt resultat. Nu kan man nog kalla min nyans för ljusbrun för jag har hittils bara hunnit slinga det två gånger och jag har ju som sagt färgat hår sedan tidigare och då tar det ju längre tid än om håret hade varit helt ofärgat. Lagom till i sommar hoppas jag på en blond och fräsch look igen! :-)

Apropå hår tänkte jag rekommendera en underbar hårprodukt som gör susen för hårkvalitén och är även perfekt för hår som lätt blir frissigt. Håll utkik! :-)


Bilder från 2010. Den första tagen i april, den andra i oktober. (Gibson ser helt överrufsig ut, haha!)


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

vilken söt vovve :)

2012-01-05 10:01:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Madde

guud så söt hund! blondt hår är allt bra fint ;)

2012-01-06 15:07:35
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/
GABBY

Hej! Jag har bara haft min blogg i snart tre veckor och efter att ha jobbat med den i timmar varje dag skulle du verkligen hjälpa mig att få motivation till att fortsätta om du bara ville ta en minut till att kika in den och kanske lämna någon kommentar? :) ha det fint!

2012-01-12 12:52:40
URL: http://gabby.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0