Dålig magkänsla

Angående intervjun tidigare i dag. Det är sååå jobbigt att gå och vänta på besked. I slutet av veckan skulle de meddela. Får man inte jobbet, vill man ju bara veta det så att man kan gå vidare. Har tyvärr en dålig magkänsla som smugit sig på under dagen. Min magkänsla brukar ha rätt - tyvärr i detta fallet.

Har funderat en del på vad jag svarade på vissa frågor och nojar nu över att de kan ha missförstått mina svar. Så otroligt irriterande att jag blir så nervös i sådana sammanhang. Nervositeten ställer ju till det en hel del när man ska förklara sig och framhäva sig själv på bästa sätt. En sak som i ett normalt, avslappnat sammanhang är så enkelt att förklara, blir plötsligt en riktig utmaning.

Jaja, finns inte mycket att göra, mer än att hålla tummarna. Dock säger faktiskt magkänslan att loppet är kört.

I morgon ska jag försöka koppla bort alla tankar och umgås med min bästa vän som kommer hit. Vi ska shoppa, fika och snacka skit. En riktig tjejdag mao!

Till middag i kväll åt vi en tomatsoppa med mascarpone. I den rörde vi ner red hot chorizo-korv och pasta. Enkelt och riktigt gott!


Kommentarer
Tess

Håller tummarna ja me!

2012-01-17 13:07:41
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0