Emil är inte välkommen

Halsontet kändes riktigt illa i morse och när jag tog morgonrundan med Gibson kände jag hur kallt det var i luften och blåsten var minst sagt påtaglig. Nu ska ju den nya stormen Emil dra in över landet och jag känner bara för att isolera mig inne i lägenheten tills det är lugnt på väderfronten igen. Detta är dock lättare sagt än gjort när man har en liten hund som vill ut i alla väder. På gott och ont det där... :-) Hör nu hur det smattrar på ordentligt på taket (vi bor i en vindsvåning). Får hoppas att det slutar regna tills det är dags för nästa runda.

Nu ska jag fylla min termosmugg med värmande citronte och bädda ner mig djupt under filten. Tror nog en viss westie gärna gör mig sällskap.

Gibson är en riktig myskung som aldrig sviker när det vankas soffhäng... :-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0