En lördag inomhus

Riktigt busväder är det i dag. Snöblandat regn är ingen hit och vi stannar helst inne, förutom när Gibson ska ut då. Har bunkrat upp med massa godsaker så denna helg går inte till historien ur nyttighetsperspektiv direkt, haha.

Nu kollar vi handbollen och efter den ska jag slänga ihop en tacogratäng. Mums!

För er som undrar hur det gick med jobbet jag sökte, kan jag ju säga att jag har ingen aning. Var ju på intervju i måndags och de meddelade då att jag skulle få besked i slutet av veckan, d.v.s. torsdag eller fredag. Tror ni att jag har hört något? Nooo... Frustrerande att gå med dålig magkänsla, men ändå ett hopp som inte överger, och bara vänta på besked - så hör ingen av sig. :-( Får hoppas att jag hör något i början av nästa vecka.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0