Fixat och trixat

Med hjälp av min gulliga sambo har jag nu fixat layouten på bloggen. Det mesta lyckades jag med själv, men eftersom jag aldrig använt mig av photoshop eller liknande, fick jag lite hjälp med bilderna i bannern. Gjorde det som hastigast, men jag är ändå nöjd. Blir ju trots allt lite mer personligt med bilder på bloggens innehavare. :-)

Var ute med Gibson för en stund sedan. Kyligare nu på kvällen kan jag säga. Vindstilla var det i alla fall, vilket uppskattas när man har halsont och är krasselsudd. I morgon skulle det dock bli storm hörde jag. Suck. Är så ofantligt trött på stormar nu. Är det inte Berit så är det Dagmar. Nej, jag  vill ha vår NUUU!

Jag är så otroligt sugen på resterna av min potatisgratäng från nyår. Ska man micra den som ett litet nattkrubb kanske? Fast fläskfilén är slut. Äta bara potatisgratäng? Tåls att fundera på lite till. Annars står ju paradisasken så lämpligt här bredvid. Snart bara romrussin och likörtryffel kvar, hehe... Örk!


Min dessert från nyår. Vit och mörk chokladmousse. Recept från Halv åtta hos mig. Smakade ok, men var ingen kioskvältare tyvärr. Det var dock maten så det var väl tur att vi knappt hade plats kvar i kistorna för efterrätten... ;-) Nästa gång jag ska bjuda någon på efterrätt ska jag slå till på en Gino. Kan inte misslyckas. Kiwi, jordgubbar, banan och vit choklad... Mums! Och lite glass till såklart. Hmm... Märks det att jag är en sockerdyrkare?

Natti!

/E

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0