Glasögon & jeansspaning

Nya glajorna åkte på i dag!


Var hos optikern med glasögonen som dubbelkollade så att glasen hade blivit rätt och det hade dem. De tror att "yrselkänslan" som jag får av dem antagligen beror på att dessa bågarna är så mycket större än mina andra, vilket gör att det tar tid för ögonen att vänja sig. Så jag ska ge det två veckor och förhoppningsvis blir det bättre.

Annars i dag har jag varit på jeansspaning åt min sambo som bad mig kolla åt honom eftersom han är i behov av nya, men jobbar över mycket i veckan. Jag stod inne i en butik och hittade flera snygga par i hans storlek och på rea dessutom så jag fotade dem, skickade bilder/chattade med B på Whatsapp och kollade jeans om vartannat. Expediterna tyckte nog att jag var lite märklig, haha... Men jag förklarade för dem sedan och lade undan jeansen tills på onsdag kväll då B hinner hem och prova dem. Får hoppas att han diggar de jag har valt ut!

Nu står det mat i ugnen. Kör på rester som jag hittade i frysen eftersom jag är ensam hemma i kväll. Sedan ska jag ta en dusch, måla naglarna och ha en mysig, lugn kväll.


Kommentarer
Tess

Sitter ju som ett smäck iaf! Hoppas yrseln ger med sig bara =)

2012-11-24 10:27:53
URL: http://motherwomanwife.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0