Reselängtan

Kom in nyss efter kvällsrundan med lillparveln och man kände av blåsten en hel del, även om det är värre i andra delar av Sverige.

Satt tidigare och mindes tillbaka på våren 2010 när min sambo och jag tog ledigt från jobb för en långweekend i Rom. Helt underbart. Hemma i Sverige var det regn, rusk och kyligt - i Rom strålande sol och sommarvärme. Vi strosade omkring, kollade på alla fantastiska sevärdheter, åt goda middagar med vin till varje måltid, frossade i gelato, myste på uteserveringar timmatals kvälls- och nattetid. Sååå mysigt helt enkelt.

I bland behöver man verkligen få komma bort och koppla av. Miljöombyte gör mycket. Behöver inte tvunget vara ett annat land, men hemifrån. Nu hade en resa till ett varmare land inte suttit fel kan jag säga...


Några bilder från Rom-resan:


  


Kommentarer
Ina

Tack för din kommentar! Jag tokälskar House jag med, haha :)

2012-01-04 15:32:57
URL: http://snowstars.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0