Innesittarväder

I dag är vädret helt motsatt mot hur det var i går. Grått och regnigt. Trist, men en bra ursäkt att bara sitta inne och mysa framför en bra serie bland massa tända ljus! Gibson måste ju ut förstås, men han nöjer sig som tur är med kortare rundor när det är sånt här skitväder, haha!

På bilden nedan är på Gibson ca 8 månader gammal. Lille skrutten!

Träningsvärken känns bättre i dag som tur är. Däremot känner jag av benhinnorna vilket känns minde kul. Det kan man mana vila bort. Hoppas att det ger med sig snart så att jag kan bege mig ut och jogga igen. Hade en del problem med benhinnorna när jag spelade fotboll på några år sedan, men med inlägg i skorna försvann det så småningom. Får nog ta och leta fram dem igen!

Kommentarer
Tess

Myskväll skulle inte sitta helt fel!

2012-01-07 15:44:52
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/
snigelpickan

Åh, skönt med en mysdag. Älskar såna dagar där man har en bra ursäkt att slöa och äta godis :-D Det har man iofs alltid, bara hitta på nån :P Trevlig kväll!

2012-01-07 18:19:44
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0