Möjligheternas måndag

I dag har jag varit på anställningsintervju. Fick reda på att jag var en av fyra som fick komma på intervju av totalt 400 som sökt tjänsten. Gulp! Var riktigt nervös, men samtalet flöt på bra och jag tror att de tre som intervjuade mig fick svar på allt de undrade. Kan bara hålla rummarna nu. De ska ringa referenser och jag ska få besked i slutet av veckan.

400 sökande ja... Kul bara att få komma på intervju egentligen. Det bevisar ju att ens CV/personliga brev funkar. Mitt förra jobb fick jag som en av 500 som sökte tjänsten så ingenting är ju omöjligt! Ni får gärna hålla en liten tumme för mig! :-)

Jag i dag


Kommentarer
Kim - Mamma till Victor & med bebis i magen

Okej, när skulle du få besked? :) Ja det är inte så svårt att komma ihåg hans födelsedag iaf. ;)

2012-01-16 14:26:49
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Evelina

Vad duktig du är! Så spännande!!

Jag håller mina tummar stenhårt för dig :)



Kramar!

2012-01-17 11:23:21
URL: http://Happilyeverafter.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0