Mysfredag

Har haft en för- och eftermiddag i mailandets tecken. Har mailat fram och tillbaka i massa olika ärenden, men nu känner jag mig klar. Känner för att ta en powernap, men jag ska försöka hålla mig igång så att jag håller mig vaken.

Gott med fredag! Gibson och jag har det så mysigt och han är trött efter vår långa promenad i solen innan. Märkligt - i går kväll snöade det och vinterkänslan dök upp med besked. I dag är det sol, plusgrader, fågelkvitter och vårkänslor för hela slanten.

Hoppas ni får en härlig fredag!


Kommentarer
Tess

Ja just f-n. d e ju fredag idag... Tack dsamma! ;-)

2012-01-20 18:02:02
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/
anna

härligt med fredag :) håller med ang vädret, ösregn och sen snö på kvällen igår och vårkänslor idag, sjukt haha!

2012-01-20 18:03:09
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0