Något störd dygnsrytm

Ja, med tanke på publiceringstiden för detta inlägg kan ni nog förstå att jag har vänt lite på dygnet. Höll faktiskt på att somna för tre timmar sedan, men så blev jag plötsligt pigg och alla tankar snurrade. Har bl.a. tagit ett beslut för mig själv som jag länge, länge tänkt på. Dock vill jag hålla det för mig själv. Kan säga att det är ett beslut som känns väldigt skönt att ha tagit i alla fall.

I dag (läs i går, haha) har det snöat här i Ystad och jag var ute mitt i snöyran. Uppfriskande! Middagen bestod av min egenkomponerade rätt som jag inte vet vad jag ska kalla den. Tänk fyllda paprikor, men som en gratäng och lite småstarkt sådär. Köttfärs, majs, ris, paprika, lök... Massvis med ost på också. Mycket viktigt. :-) Väldigt gott och lättlagat!



I morgon ska jag hämta mina glasögon och jag hoppas, hoppas att de ska kännas bra. Annars ska jag ägna morgondagen åt att städa hade jag tänkt. Dammsuga, dammtorka och göra riktigt fint inför helgen. Extra passande då vi har bjudit hem B's styvfar på söndagsmiddag.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen. Spela lite wordfeud och sedan förhoppningsvis somna innan sambon ska upp, haha.


Kommentarer
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Ja jag skulle då inte vilja bo där, blir deppig bara av att åka förbi en. ;)



Okej, vi får väl hoppas på att det ordnar upp sig så att ni kan baka bebis sen då. :p



Ser gott ut!

2012-01-27 10:13:28
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0