Nya tag...i morgon!

Nu är julen utstädad på riktigt (läs alla praliner uppätna, ehh)! Dags att ta tag lite i sin hälsa igen och röra på sig lite mer än bara hundpromenaderna. :-)

Saknar tiden då min sambo och jag tränade på gym. Jag var bästis med löpbanden där och sprang, joggade och körde intervaller. Inte riktigt läge nu att köpa gymkort känner jag, men varför inte träna gratis, ute i friska luften? Varit sugen ett tag nu, men inte kommit till skott, men i morgon ska jag minsann komma loss och ge mig ut en runda. Herregud, jag kan ju jogga 5 minuter så är jag nere vid havet och kan springa där och andas havsluft, lite lyx bara det ju! Ska allt leta fram träningskläderna i kväll så att det inte finns några ursäkter i morgon, haha!


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så härligt att kunna springa nere vid havet. :-)

2012-01-05 07:26:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0