Premiärsprungit!


Innan jag hoppade i löpardojorna!

Sitter här nyduschad i morgonrocken och bara myser. Känner en annalkande träningsvärk i låren. Visst märktes min förkylning av och i kombination med en mindre bra kondition, var det lite flåsigt. Sprang mest, men varvade med gång. Riktigt skönt att komma ut, trots vädret och med grym musik i lurarna blev man hur pepp som helst. Tog mig ner till havet och andades den friska havsluften. Tog en bild med mobilen där nere, men det var på tok för mörkt så det är inte lönt att visa. Ska försöka komma ihåg att ta en bild nästa gång jag springer i dagsljus!

Nu är det pommes i ugnen och chorizo ska stekas. Man kan ju inte vara för nyttig, haha!

Just det, ska ju visa er min favorithårprodukt med, som jag lovade i går. Håll utkik i bloggen senare! :-)

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0