Shoppat träningskläder!

Sambon är ledig i dag så vi tog en tur på stan i regnet. Köpte mig en ny kalender på Åhléns så nu ska det bli ordning på torpet, haha! Nej, men det är faktiskt väldigt skönt att ha en kalender så att man kan ha koll på allt som händer och kunna ha med sig den i handväskan i fall minnet sviker när man är ute på språng. Har länge skrivit upp allt i mobilkalendern, men har saknat en riktig, fysik papperskalender.

Sen blev det minsann ett besök på Team Sportia där jag köpte mig en löparjacka samt undertröja. Nu är jag jag redO för att kickstarta kroppen med härliga joggingturer och jag ska trotsa regnet och ta premiärrundan om en stund tänkte jag. Måste äta nåt litet först bara känner jag. Bra, hög musik och Endomondo (grymmaste appen!) blir mitt sällskap.

Gibson ville såklart vara med och visa nya kalendern! :-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0