SOA & Wallander

Jag skrev ju för någon vecka sedan om att vi hade slutat kolla på Sons Of Anarchy för att jag tyckte att den var lite dryg med allt våld och mer action än drama. I förrgår fick jag dock ett sug efter att se serien igen. Man har ju ändå lärt känna karaktärerna och är nyfiken på hur det ska gå för dem. Så vi gav den en ny chans och faktiskt så har de avsnitten som vi hunnit se sedan dess varit jättebra och fokuserat mer på personerna är "gängbråk". Så jag är nog hooked nu... Ser fram emot nästa avsnitt i kväll! Först ska vi dock se nya Wallanderfilmen "Läckan". Som Ystadbo är det ju ett måste att se de filmerna! :-)

Bilden nedan är från tidigare i dag när Gibson väntar på att husse ska komma hem från träningen.


Kommentarer
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Nix, vi valde att inte kolla kön och det gjorde jag inte när Victor låg i magen heller. :) Så mycket roligare, blir mer att kämpa för när man väl ligger där inne sen! :p



haha, choklad är farligt gott!

2012-01-22 22:21:29
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0