Solig havspromenad & träningsvärk

 

I morse vaknade jag med världens träningsvärk efter joggingpremiären i går. Skön känsla att få bevis på att kroppen har fått jobba, men ajaj vad ont det gör. Eftersom det var strålande solsken ute, tog vi en härlig promenad vid havet med Gibson. Underbart frisk luft, men inte särskilt kallt och knappt blåsigt heller. Perfekt promenadväder. När vi kom hem bestämde jag mig för att gå en runda till själv, utan hund (läs utan kiss- och sniffstopp) och knatade på en dryg halvmil till. Tänkte att jag skulle bli kvitt träningsvärken, men jag vet inte hur bra det lyckades. Sitter i soffan nu och känner mig väldigt mör och stel i kroppen, haha. Men det går över!

I kväll ska vi mysa till det med lite film och godis. Klassiskt fredagsmys! Vi bor ju granne med Hemmakväll så det får bli ett besök där sen. Till middag kör vi nog potatisgratäng, kyckling och baconlindad sparris. Mums!

Kommentarer
Emma

snygg blogg!! :D kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-06 16:55:27
URL: http://emmawidahl.blogg.se/
Madde

åååå, promenad lät faktiskt frästande :)

2012-01-08 12:34:14
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0