Tulpaner

Det var dessa tulpaner som jag skrev om för några inlägg sedan. De vissnar aldrig och piggar upp mig varje dag. Visst piffar jag mer än gärna till vardagen med riktiga tulpaner, men det kan som sagt bli lite dyrt i längden så beroendeframkallande som det är för mig...

Skulle vilja hitta en riktigt fin fejkorkidé också. Tycker att de flesta ser så plastiga ut, speciellt när man ser på bladen. Hojta gärna om ni har tips! Tills dess står jag mer än gärna ut med riktiga orkidéer. Så vackert ståtliga. (Så länge de blommar...)


Kommentarer
Johanna

Sv: Ja älska LUSH! Kolla in efter halv 11 så har inlägget med vad som är i kommit upp :)

Det är såå fint med tulpaner!! Ja, det är svårt att hitta fina fake orkidéer, synd!

2012-01-03 20:37:42
URL: http://johannaslivsomstudent.blogg.se/
TC

sv. aa jag har ju knappt tittat på den för den sett så tråkig ut.. så blev väldigt glad men förvånad när jag såg att den var på g igen =) dom e ju såå fina när dom blommar =)

2012-01-03 20:39:14
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0