Väntan & storhandling

Ursäkta dålig uppdatering här i bloggen. Har haft fullt upp och är dessutom lite småirriterad över att fortfarande inte ha hört något om jobbet jag sökte. Jag tror ju redan att det är kört, men hoppas gör man ju alltid så man vill ju veta oavsett hur utgången blir. Man har det hela tiden i bakhuvudet och så fort telefonen ringer så hoppas man att det är dem, men nej... Ibland blir ens tålamod testat, men mitt tålamod är redan så dåligt så jag blir stampig av sådant här! :-P

Annars är allt som vanligt. Har varit och storhandlat i dag, vilket var välbehövligt med tanke på gårdagens middag, haha! I kväll nöjde vi oss med varma frallor till "middag" dock. Jag hade en het stund där med hushållsosten. Kan sitta och hyvla och hyvla och hyvla...ja, jag kan sitta i evigheter, haha! Gott med ost. :-)

Nu ska jag koka en kanna te och så blir det lite kvällsfika och mys till Sons Of Anarchy med mina killar.


Kommentarer
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Vad tror du att din karl vill då? Kolla kön eller inte? Jo men man kan hoppas att folk börjar att ta det lugnare nu. Ska inte säga att jag är guds bästa barn men jag skulle då inte sladda på en hårt trafikerad 50 väg!

2012-01-25 11:20:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0